Od lokomotivy za traktorem

Na sobotu 27. září 2014 byl ohlášený výlet do Roudnice. Konal se zde 4. ročník Historické orby pod Řípem. Protože staré stroje, a navíc v akci, jsou pro nás jako magnet, nemohli jsme tuto akci vynechat. Vlastně málem jsme ji vynechali. Den před výpravou Tom zjistil, že z Kadaně přes Chomutov do Vejprt, pojede parní lokomotiva. A jelikož mimo Davida a Tomáše s traktorem nikdo nehlásil, že by jel, změnili jsme operativně cíl.
Lidický okruh

Dne 13. září 2014 uspořádají obec Lidice a Památník Lidice spanilou jízdu veteránů pod názvem Lidický okruh. Trasa jízdy v délce cca 7,5 km vede z Lidic do Hřebče a zpět přes Makotřasy s cílem v Lidicích. Ve Hřebči a Makotřasech bude krátké zastavení veteránů. Tuto jízdu veteránů vyhlásili pořadatelé v upomínku na předchozí závody motocyklů a automobilů v 50. letech minulého století. Málokdo asi ví, že po válce byly Lidice středem dění i automobilového závodění!
Zbraslav - Jíloviště 2014

Stalo se již zvykem, že skupinka Rychlé roty vyráží ku Praze shlédnout renomovanou jízdu pravidelnosti historických vozidel. Ani letos to nebylo výjimkou, ač se uskupení posádky RR nepatrně pozměnilo. O této výpravě se mluvilo již od začátku sesóny. Hlavním iniciátorem se tradičně stala dvojice Martin&Šíro, kteří již každou středu vyzývají ostatní členy k aktivitě. Na druhou stranu, všichni už na jejich pošťuchovací maily netrpělivě čekají.
Laurin & Klement, system Brons

Když před pár týdny přišel Tomáš se zprávou, že u Loun je starý mlýn a v něm funkční naftový motor Laurin & Klement, bylo jasné, že tam musíme. Zbývá tedy naplánovat trasu, určit termín, vyhlásit rotě pohotovost a můžeme vyrazit. Navzdory nepříznivé předpovědi počasí. Navzdory kofilovému prokletí. Protože, když musíš, tak prostě musíš.
Podkrušnohorské technické muzeum

Na neděli 17.8.2014 ve 13:00 byl (Martinem) svolán sjezd RR za účelem nějaké menší projížďky kolem komína a především za účelem návštěvy Podkrušnohorského technického muzea.Sjelo se nás kupodivu dosti – 9 na osmi strojích. Na druhou stranu, kdo by nejel, povětrnostní podmínky byly velice příznivé, posuďte sami: Okluzní fronta: 356 42, 359 44, 360 30; teplá fronta: 350 38, 345 34, 341 33. Výška, tlak, teplota, rosný bod: 729; 1013; 13,3; 10,2! Lepší počasí jsme si opravdu nemohli přát.